Qries

SASTANAK SA PREDSTAVNICIMA JU CENTAR ZA KULTURU GORAŽDE

Načelnik Općine Goražde dr. sci. Muhamed Ramović sa saradnicima danas je u Maloj sali Općine održao zajednički sastanak sa direktorom JU Centar za kulturu Goražde, Hamdom Sijerčićem i njegovim saradnicima.

Tema sastanka bila je analiza stanja u ovoj javnoj ustanovi i dogovor oko budućih aktivnosti, te pripreme za predstojeći tradicionalni muzički koncert turskog svijeta u izvedbi Orkestra narodnih melodija “Sazgen Sazy” iz Kazahstana, u pratnji orkestra narodnih instrumenata i umjetnika iz Kazahstana, Kirgistana i Turske koji će se desiti u predstojeću subotu.

U toku analize predstavnici JU Centar za kulturu Goražde kazali su kako se ova javna ustanova još uvijek bori sa finansijskim poteškoćama, a najveći problem predstavljaju troškovi za grijanje  i ostale komunalije. Načelnik dr.sci. Muhamed  Ramović obećao je punu podršku radu ove ustanove, te kako je sigurno da ta podrška neće izostati ni 2015. godine, a Općina je u Budžetu za ovu godinu planirala ukupno 300. 000,00 KM za Centar za kulturu. Načelnik je također obećao konkretnu pomoć , a to je da će u u ovoj godini biti isplaćene dvije zaostale plate iz ranijeg perioda.

Ono sa čim su se složili svi prisutni na sastanku jeste da je sigurno da Ministarstvo za obrazovanje, mlade, nauku, kulturu i sport i Vlada BPK-a trebaju dati veću podršku radu ove ustanove, te će se uskoro biti organizovan zajednički sastanak na kojem će biti razgovarano o ovim pitanjima.

Također, je dogovoreno da se razmotre mogućnosti da se za slijedeću godinu planira ugradnju kotlovnice za JU Centar za kulturu Goražde što bi značilo velike uštede.

U toku sastanka razgovarano je o pripremama za predstojeći tradicionalni muzički koncert turskog svijeta u izvedbi Orkestra narodnih melodija “Sazgen Sazy” iz Kazahstana, u pratnji orkestra narodnih instrumenata i umjetnika iz Kazahstana, Kirgistana i Turske koji će se održati u Velikoj sali Centar za kulturu u subotu 07.02.2015. sa početkom u 18h kada  se očekuje dolazak brojne delegacije iz Turske.